کشتی آزاد قهرمانی جهان| طلسمِ تیلور بازهم نشکست/ یزدانی به مدال نقره بسنده کرد

21:42 - 26 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۷۲۲
کشتی آزاد قهرمانی جهان| طلسمِ تیلور بازهم نشکست/ یزدانی به مدال نقره بسنده کرد
نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریف آمریکایی به مدال نقره مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان بسنده کرد.

خبرگزاری میزان - در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان و در روز دوم این مسابقات رقابت‌های رده‌بندی و فینال ۴ وزن اول برگزار شد که حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم با شکست در فینال مقابل حریف آمریکایی به مدال نقره بسنده کرد.

حسن یزدانی پس از استراحت در‌ دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ و ضربه فنی جایدن لاورنس از استرالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر صفر بات اردن بیامباسورین از مغلوستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت.

وی در این مرحله مایلز ناظم امینه، دارنده مدال برنز المپیک از سن مارینو را با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر جاورایل شاپیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. 

نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا به مصاف دیوید تیلور، قهرمان جهان و المپیک از آمریکا رفت که با نتیجه ۹ بر ۳ و با ضربه فنی مغلوب شد و به مدال نقره بسنده کرد.

پیش از این امیرمحمد یزدانی با شکست مقابل حریف آمریکایی مدال نقره را برای ایران به ارمغان آورده بود.

تا دقایقی دیگر نیز امیرحسین زارع در فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف حریف گرجستانی‌اش خواهد رفت.

در مسابقات ۴ وزن دوم نیز که مسابقات مرحله مقدماتی آن امروز برگزار شد میلاد والی‌زاده (۵۷) و امیرعلی آذرپیرا‌ (۹۲) با شکست مقابل حریفان از گردونه مسابقات حذف شده بودند. یونس امامی (۷۴) و محمد نخودی (۷۹) نیز به گروه بازنده‌ها راه‌یافته‌اند و فردا برای حضور در دیدار رده‌بندی و کسب مدال برنز به میدان خواهند رفت.

رقابت‌های رده‌بندی و فینال ۴ وزن دوم فردا شب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *